Certificerede forhandlere af CreatBot
Over 20 års erfaring
Optimering af arbejdsprocesser
3D Printeq
Beklager - vi arbejder på siden, så den kan forekomme ustabil | Gratis fragt over 395,- til GLS pakkeshops

Handelsbetingelser

Praktiske oplysninger

3D Printeq tilbyder salg til erhverv, private og institutioner/virksomheder med et EAN- nummer.

Alle priser på 3D Printeq, er angivet ekskl. moms og angivet pr. stk. (med mindre andet er angivet).

Der tages forbehold for udgåede/udsolgte varer, tastefejl, prisstigninger og leverandørsvigt.

Anvendelse af 3D printere SKAL foregå under opsyn for at forhindre skader på 3D printeren/ 3D printerne samt omkringliggende lokaler eller genstande. Anvendes printeren uden opsyn vil dette altid betyde, at køber bære ansvaret for skader som følge af fejlprint, nedbrud, ildebrand mv. I tilfælde af fejlprint skal enheden stoppes og slukkes, og fejlen skal udbedres. 

Vi anbefaler, at man ALDRIG bruger en 3D printer uden konstant opsyn, da det kan have fatale konsekvenser. 3D Printeq bærer ikke ansvaret for, hvorledes og til hvilke formål 3D printere og tilbehør anvendes. Vi henviser til producenternes manualer og anbefaler, at man handler ud fra disse.

Billedemateriale i katalog

Billederne som er brugt i kataloget, kan afvige i større eller mindre grad fra det virkelige produkt. Dette skyldes, at vi vedvarende arbejder på at forbedre vores leverancer, kvalitet mv. af både printere, tilbehør og brugsstoffer. 3D Printeq arbejder på at holde billederne opdateret.

Handelsbetingelser privat

Sådan handler du hos os:

For at foretage et køb på 3dprinteq.dk - Edge-Team A/S - skal du igennem følgende trin:

Køb af varer

For at handle hos 3D Printeq skal du gennem syv trin:
1. Find din vare i kataloget, vælg antal og tryk 'Læg i kurv'
2. Klik på kurven. Se eller ret din bestilling
3. 'Fortsæt til kassen' og indtast dine oplysninger
4. 'Gennemse bestilling' og acceptér handelsbetingelser.
Foretag rettelser om nødvendigt.
5. Gå til betaling' og vælg betalingsform.
6. Vælg betalingskort, indtast kortoplysninger og gennemfør betaling.
Aftalen indgås endelig, når du gennemfører betalingen
7. Når betalingen gennemføres, så ser du en kvittering for dit køb og kan printe den ud
Kvitteringen sendes naturligvis også til din e-mail.

Sikkerhed

Alle betalingsmåder sker via en sikker forbindelse (https). De indtastede oplysninger er krypterede (SSL) og kan ikke læses af andre. Kortoplysningerne sendes over en krypteret forbindelse til serveren. 3D Printeq opfylder alle de krav, som PBS stiller til sikkerhed, og vi har derfor på intet tidspunkt adgang til dine kortoplysninger. Beløbet hæves først på din konto, når varerne sendes fra vores lager. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

I forbindelse med køb hos 3D Printeq registrerer vi dine oplysninger: Navn, adresse, mail og telefonnummer. Dette gøres for at sikre levering af varen. 3D Printeq bruger ikke dine oplysninger til andre formål uden dit samtykke, og deler heler ikke dine oplysninger med andre parter.

Du kan kontakte os på 70 20 03 92 (mandag til fredag i tidsrummet fra kl. 9 til -15.30) eller på 3dprinteq@3dprinteq.dk, som vi besvarer inden for 24 timer i hverdagen.
Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, kan du logge ind på siden eller sende en e-mail til 3dprinteq@3dprinteq.dk.

Bestilling

På 3dprinteq.dk kan du bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.

Salgs- og leveringsbetingelser for private

1. Priser

1.1 Det skal bemærkes, at priserne er dagspriser og kan ændres i overensstemmelse med pris- eller valutaændringer fra eksterne kilder. Ved handel med 3D Printeq etableres aftaler på dansk sprog. Der vil også blive tillagt forsendelsesomkostninger for at dække leveringsomkostninger

1.2 Ekstra rabatter kan tilbydes i forskellige tilfælde, herunder ved indgåelse af rammeaftaler, større ordrer, eller specifikke leveringsaftaler og lignende.

1.3 Vi bestræber os på at levere en kombination af god service og konkurrencedygtige priser.

2. Levering

2.1 Bestillinger i produktkategori: filament/tilbehør/reservedele modtaget inden kl. 10.00 afsendes inden for 48 timer forudsat at varerne er på lager. Bestillinger i produktkategorien 3D printere afsendes indenfor 5 hverdage, forudsat at varerne er på lager.

2.2 For kunder uden for EU vil der ikke blive opkrævet moms, da dette betragtes som eksport. Vær dog opmærksom på, at du som kunde er ansvarlig for at betale eventuelle told- og momsafgifter, hvis disse pålægges i dit land. / For customers outside the EU, the purchase is classified as an export, as such VAT is not charged. However, please be aware that the Buyer is responsible for paying any possible tariffs or VAT placed on the goods by your country.

2.3 Prisen vil ændre sig i betalingsprocessen, når du vælger dit land. Inden for EU betaler du moms. Uden for EU fratrækkes momsen. / The price changes during checkout depending on the Buyer’s chosen country. If the country is located within the EU, VAT is added to the price. If the country is located outside the EU, VAT is deducted from the price.

2.4 Når varen modtages, kvitterer køber for at varen er modtaget uden skader – herunder fragt-/transportskader. Kontakt os omgående, og før du kvitterer, såfremt der konstateres en skade.

3. Fragtomkostninger

3.1 Fragt bliver igennem 3D Printeq beregnet ud fra vægt og destination. Dette gælder udelukkende for pakker til Danmark. Grønland og Færøerne har særlige fragtpriser. Kontakt os venligst herom for den mest fordelagtige løsning.

3.2 3D Printeq leverer med LMT Transport med forsikring for særligt udsat gods, GLS på pakkeforsendelser og Post Danmark (Maxibrev) til småforsendelser uden tracking og forsikring.

3.3 3D Printeq har variable fragtpriser. Disse priser udmåles automatisk i forhold til din ordrestørrelse/vægt og er tilpasset i henhold til LMT Transport/GLS/Post Danmarks leveringspriser. Prisen på levering af filament, reservedel eller tilbehør kan variere fra 29,- til 400,-. ex. fragtforsikringer for særligt udsat gods. Prisen på levering af 3D printere kan variere fra 800,- til 8.000,-. ex. fragtforsikringer for særligt udsat gods.

3.4 Afhentning af varer hos 3D Printeq er muligt mellem kl. 08:00 og 14:00 i hverdage, forudsat der er indgået en aftale med begge parter om dette.

Særlige betingelser vedr. printere i kabinet:

I forbindelse med bestilling af en printer i kabinet vil der blive tillagt et forsikringsgebyr, der er korrigeret i forhold til 3D Printeq's forsikringspriser. Dette gøres for at sikre kundens produkt samt, at produktet bliver fragtet på bedste vis.

Ved afhentning af 3D Printer på adressen bedes I kontakte 3dprinteq@3dprinteq.dk for at undgå unødvendige gebyrer i forhold til forsikring, fragt og levering.

Fragtskader vedr. fragt tur/retur til 3D Printeq er på køberens eget ansvar. Alle pakker sendes forsikret retur. For at forsikringen dækker ved LMT Transport kræves emballage i god stand.

Ønsker du en særlig fragt eller forsikring på dit produkt ved returforsendelser, sker dette for køberens (kundens) regning. Alle forsendelser skal aftales med 3D Printeq (3dprinteq@3dprinteq.dk).

4. Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret**, når du handler på 3D Printeq's hjemmeside.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du:

a) Har modtaget din vare
b) Får den sidste vare i fysisk besiddelse, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
c) Får det sidste parti eller den sidste del i fysisk besiddelse

Du skal inden for 14 dage fra modtagelsen give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives enten via e-mail til 3dprinteq@3dprinteq.dk eller telefonisk på +45 70 200 392.

Bemærk, at du ikke kan fortryde købet ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os en tydelig meddelelse herom.
3D Printeq modtager kun varer retur efter forudgående skriftlige aftale. Varerne skal fremsendes i original, ubrudt emballage for købers regning og risiko.

**Bemærk at fortrydelsesretten bortfalder ved bestilling af specialvarer fremstillet til købers ordre.

5. Returnering af vare

Du skal sende din ordre retur til 3D Printeq uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt til 3D Printeq, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

6. Tilbagebetaling af købet

Hvis du fortryder dit køb hos 3D Printeq, vil du selvfølgelig modtage tilbagebetaling af det beløb, du har indbetalt til os. Ved en eventuel værdiforringelse, som du hæfter for, vil denne blive fratrukket det oprindelige købsbeløb.

3D Printeq dækker ikke fragtomkostninger for returvarer/reklamationer.

Tilbagebetalingen vil blive gennemført med samme betalingsmiddel, som du anvendte ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i en anden løsning, som er mulig inden for vores system.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, medmindre du på forhånd har fremlagt dokumentation for at have returneret varen.
Når du sender varen retur, skal du vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Bemærk venligst, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Hvis du ønsker at fortryde dit køb, skal varen sendes til:

Edge-Team ApS
Muslingevej 38,
8250, Egå
Danmark

7. Reklamationer 

7.1 Du skal reklamere inden for "rimelig tid", efter at du har opdaget manglen ved varen.

7.2 Krav vedrørende mangler, forsinkelse, produktansvar eller andre krav om erstatning skal fremsættes skriftligt til 3D Printeq uden ugrundet ophold.

7.3 Køber skal inden to år efter 3D Printeqs overgivelse give meddelelse til 3D Printeq om påberåbelse af manglen. Herefter kan manglen ikke gøres gældende

7.4. Fejl ved et produkt som følge af naturligt slid, overlast, mangelfuld betjening, hændeligt uheld eller andre forhold, for hvilke køber bærer ansvaret eller risikoen, udgør ikke en mangel. Sliddele defineres blandt andet som bearings, rods og andre bevægelige dele. Hertil tilføjes også de varme dele ved elektronik og 3D print, der typisk gælder hotends, dyser, heated bed - byggeplade mv. samt tilhørende glas eller anden belægning.

7.5 Bemærk, at 3D Printeq ikke dækker fragtomkostninger for returvarer/reklamationer.

Handelsbetingelser for B2B handel

Salgs- og leveringsbetingelser for B2B kunder

1. Anvendelse og gyldighed

1.1 Enhver leverance af produkter fra 3D Printeq sker i henhold til nedenstående salgs- og leverings-betingelser, medmindre disse er fraveget ved udtrykkelig skriftlig aftale.

1.2 Købers angivelse af særlige vilkår i bestillingslisten/ordren m.v. anses ikke som fravigelse af nedenstående vilkår, medmindre 3D Printeq skriftligt har accepteret disse.

1.3 Brugsvejledninger, manualer, MSDS/SGS- rapporter og andre informative guides kan forekomme på andre sprog end dansk. Der vil dog altid være en engelsk manual til rådighed fra 3D Printeq eller direkte fra producenten. Det er købers ansvar at sikre, at disse forekommer på dansk eller andet valgt sprog. Vi garanterer som minimum et af følgende på engelsk.

1.4 Anvendelse af 3D printere SKAL foregå under opsyn for at forhindre skader på 3D printer samt omkringliggende lokaler eller genstande. Anvendes printeren uden opsyn vil dette altid betyde, at køber bærer ansvaret for skader som følge af fejlprint, nedbrud, ildebrand mv. Sker der fejlprint, skal enheden stoppes og slukkes, og fejlen skal udbedres.

1.5 Vi anbefaler, at man altid anvender korrekt godkendt udsugning i forbindelse med brug af 3D print inden for erhverv. Dette giver en sikkerhed for det omgivne miljø omkring anvendelsen af 3D print indendørs og sikrer brugere imod UFP, fejlagtig brug af maskine, temperatur fejl på maskiner eller lignende, som kan give anledning til forhøjet UFP- udledning mv.

1.6 I henhold til arbejdstilsynet har vi i øjeblikket få retningslinjer i forhold til råd og vejledning vedrørende brug af thermoplast i 3D print. 3D Printeq anbefaler derfor, at man som virksomhed tager sine forholdsregler. Det er op til den enkelte arbejdsgiver at vurdere behovet for procesventilation samt eksternt lokale for 3D printere i virksomheden.

1.7 Særlige bestillinger/ tilpasset løsninger på 3D printere, der ikke er sædvanlig lagervare, vil som udgangspunkt ikke kunne returneres efter levering.

2. Købsaftale

2.1 Aftale om ordre sker skriftligt via 3D Printeq kundeservice på 3dprinteq@3dprinteq.dk

2.2 Faktura er gældende som købsbevis, og skal fremvises i eventuel anvendelse ved reklamations- og garantisager.

3. Priser

3.1 Den endelige pris vil fremgå af 3D Printeq faktura, hvor prisen er tillagt den til enhver tid gældende moms, afgifter, eventuelle fragt og andre gebyrer.

3.2 3D Printeq forbeholder sig ret til at regulere de aftalte priser for ikke-leverede varer i tilfælde af valutakursændringer, prisforhøjelser fra underleverandører, råvare prisstigninger, ændringer i arbejdslønninger, statsindgreb eller lignende forhold.

4. Levering

4.1 Ordrer på filament modtaget inden kl. 10.00 afsendes inden for 48 timer, såfremt køber ønsker dette. Ordrer på 3D printere afsendes indenfor 7 hverdage såfremt køber ønsker dette. 3D Printeq tager forbehold for udsolgte varer. Køber informeres, såfremt levering ikke kan ske normalt.

4.2 Levering af 3D printere sker sædvanligvis med LMT Transport, men 3D Printeq forbeholder sig ret til frit at skifte fragtleverandør.

4.3 Levering af filament/tilbehør & reservedele sker sædvanligvis med GLS, men 3DPrinteq forbeholder sig ret til frit at skifte fragtleverandør.

4.4 Medmindre andet aftales, sker levering DDP på dansk adresse.

4.5 Forsinkelse i forbindelse med levering giver ikke køber ret til at annullere handlen.

4.6 Ved levering på paller skal kunden aflevere tilsvarende antal byttepaller til fragtmanden. Alternativt vil pallen blive faktureret til køber efterfølgende.

4.7 Når varen modtages, kvitterer køber for at varen er modtaget uden skader – herunder fragt-/transportskader. Kontakt os omgående, og før du kvitterer, såfremt der konstateres en skade.

Returforsendelser af indleveret produkt fra kunde til 3D Printeq

Indleveres eller afsendes en 3D printer til 3D Printeq til service eller reparation skal denne indleveres i forsvarligt indpakket emballage, der beskytter printeren.

Ønsker man forsvarlig forsendelse til 3D Printeq, anbefaler vi LMT Transport. Betaling for dette påhviler kunden.

5. Betaling

5.1 For B2B (virksomheder og institutioner) kan der vælges at betale via fremsendelse af faktura. Dette dog altid betinget af aktivt/gyldigt cvr.nr. samt eventuel kreditgodkendelse. Normale betalingsbetingelser med mindre andet er aftalt, er netto 8 dage. Vi kan desuden fremsende faktura til virksomheder med EAN-nummer.

5.2 Betaler køber ikke købesummen i rette tid, kan 3D Printeq fra forfaldsdagen beregne sig morarente med 1,5 % per. påbegyndt måned.

5.3 Køber er ikke berettiget til at tilbageholde nogen del af købesummen som sikkerhed for opfyldelse af eventuelle modkrav vedrørende andre leverancer. En sådan tilbageholdelse vil være at betragte som væsentlig misligholdelse af aftalen.

6. Ejendomsforbehold

6.1 3D Printeq har ejendomsretten til enhver leverance, indtil betaling er sket.
7.1 Ved modtagelse af varer, der har lidt skader under transporten, skal denne skade dokumenteres med foto. Fotoet skal sendes til transportfirmaet eller 3D Printeq hurtigst muligt. Fotoet indsendes til 3dprinteq@3dprinteq.dk med angivelse af, hvilke varer, der har lidt skade. Kundeservice behandler herefter sagen.

7. Returnering af varer

8.1 3D Printeq modtager kun varer retur efter forudgående skriftlige aftale. Varerne skal fremsendes i original, ubrudt emballage for købers regning og risiko.

8. Følgeskader/Indirekte tab

8.1 3D Printeq er ikke ansvarlig over for køber for nogen form for følgeskader eller indirekte tab, som måtte udspringe af eller i relation til en aftale, som reguleres af disse salgs- og leveringsbetingelser.

8.2 3D Printeq er ikke ansvarlig over for køber for nogen form for følgeskader eller indirekte tab, som relaterer sig til 3D printere (materialer, elektronik mv.)

9. Reklamationer

9.1 Krav vedrørende mangler, forsinkelse, produktansvar eller andre krav om erstatning skal fremsættes skriftligt til 3D Printeq uden ugrundet ophold.

9.2 Fejl ved et produkt som følge af naturligt slid, overlast, mangelfuld betjening, hændeligt uheld eller andre forhold, for hvilke køber bærer ansvaret eller risikoen, udgør ikke en mangel. Sliddele defineres blandt andet som bearings, rods og andre bevægelige dele. Hertil tilføjes også de varme dele ved elektronik og 3D print, der typisk gælder hotends, dyser, heated bed - byggeplade mv. samt tilhørende glas eller anden belægning.

10. Force majeure

10.1 3D Printeq er berettiget til at annullere ordrer eller udskyde aftalt levering af varer, og er i øvrigt fri for ansvar for enhver manglende, mangelfuld eller forsinket levering, der helt eller delvist skyldes omstændigheder, som ligger uden for 3D Printeq rimelige kontrolmuligheder som følge af aftaler som følge af krig, borgerkrig, oprør, offentlige restriktioner, import- eller eksportforbud, naturkatastrofer, herunder men ikke begrænset til jordskælv, stormflod, omfattende oversvømmelse, skypumpe, vulkanudbrud samt udbredt arbejdskonflikt, brand eller lignende, som ikke burde eller kunne være forudset af parterne på tidspunktet for indgåelse af denne aftale.

11. Delvis ugyldighed

11.1 Hvis en eller flere af bestemmelserne i disse salgs- og leveringsbetingelserne kendes ugyldige, ulovlige eller uigennemførlige, skal ingen af de øvrige bestemmelsers gyldighed, lovlighed eller gennemførlighed påvirkes eller forringes deraf.

12. Tvister

12.1 Enhver uenighed eller tvist mellem parterne om forståelsen eller rækkevidden af disse salgs- og leveringsbetingelser afgøres efter dansk ret. Enhver tvist, som ikke kan løses i mindelighed, skal indbringes for retten ved 3D Printeqs værneting.

Website: 3dprinteq.dk
Virksomhedens juridiske navn: Edge-Team ApS
Organisationsform: Aps
CVR: 27956254
Virksomhedsadresse: Muslingevej 38
Egå, 8250
Danmark
E-mailadresse: 3dprinteq@3dprinteq.dk
Telefon: 70 200 392
Virksomhedens etableringsår: 2023


cartmagnifiercrosschevron-downcheckmark-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram